Melkein viikkoon ei ole tullut kirjoitettua mitään blogiin. Taitaa olla pisin aika kun en ole tänne kirjoittanut?. Me ei olla kuluneella harrastuksen tiimoilla tehty mitään erikoista. Vietetään koiraharrastus lomaa 09.07 asti. Sen jälkeen palataan kentille virkistynein mielin.

Tällä hetkellä olen kovasti miettinyt mitä tekisin MM-karsintojen kanssa. Menenkö vai enkö ja jos menen menenkö molempien vai ainoastaan toisen kanssa?. Kamalan vaikeita päätöksiä... Samana päivänä olisi myös serkun häät.Olen onnistunut kahden vuoden sisällä skippaamaan isänpuolen juhlista: kahdet häät ja kahdet rippijuhlat. Aina on osunut juuri se päivä jolloin on ollut joko: agilityn sm-kisat, agirotu tai mm-karsinnat. Olenkin nauranut, että mikäli menen joskus naimisiin niin meikäläisen häihin ei varmastikkaan tule ketään...

Illalla meinasin saada sydärin lenkillä. Kävelin tutulla lenkilllä Kuuston "pikku metsässä" kävelytiellä Lucaksen kanssa. Lucas viipotti flexissä ja minä olin luuri korvassa. Nurkan takaa tuli aivan yllättäen iso musta sakemanni irrallaan. Uros koira meni matalaksi ja tuli uhkaavasti muristen kohden. Minä sain tässä vaiheessa kamalan kohtauksen: ilmaan pääsi varmastikkin kaikki kirosanat kovallaäänellä huutaen. Onneksi kulman takaa ilmaantui myös mies pyöränsä kanssa sekä pieni tyttö pyörällään sekä perheen toinen koira hihnassa. Äijä huusi kovaan ääneen: ei se mitään tee!. Tässä vaiheessa kimpastuin uudelleen 4_2_103.gif ja huusin äijälle, että niin hän ne kaikki sanovat!. Koira lähestyi uudelleen Lucasta ja nappasin pojan syliini. Sanoin äijälle tiukasti, että tämän koiran päälle on hyökännyt kerran koira jolloin oli lähellä ettei koko koiralta lähtenyt henki. Lopuksi vielä valistin miestä koirien kiinni pitämisestä. Omat karvat nousi jälleen niin pystyyn!. Kuinka tuollaisia ihmisiä voi olla? 4_2_200v.gif Kukaan ei voi varmasti todeta, että hänen koiransa on kiltti eikä tee mitään. Koirat ovat kuitenkin eläimiä jotka toimivat vastojensa varaisesti. Lucaksen onnettomuuden jälkeen olen tullut niin säikyksi kaikille tälläisille tapauksille... Perkule minun koirieni päälle ei enää kenenkään koirat hyökkää!.