Hittolainen sain eilen haasteen äijäkerhon toiselta jäseneltä eli SLP:lta ja pakkohan haasteeseen oli tarttua kun hameväki lähti olkkariin katsomaan salkkareita ja jyrsiin porkkanoita. Tässä sitä oollaan ja seitsemän tottuutta pitäisi ittestä kertoa, mustahan liikkuu jo juoruja sen verran että äkkiäkös meikäläinen nämäkohdat täyttää. Mähän oon tosi miäs ja kunnon macho. En niin kauheasti siitä hempeilystä välitä, mutta kuten yksi suurista idoleistani (SLP) totesi, että kyä tosi miäs uskaltaa tunnustaa itsestään sen herkemmänkin pualen.

...joten laitetaas kovat piippuihin Cool

1. Siis mä oon tosi aamu-uninen. Mä en ymmärrä miksi noi likat jaksaa heti herätyskellon kuultuaan juosta suoraan ovelle oottamaan ulospääsyä ja pukemista. Mulla ei oo koskaan minnekkään kiire. Rauhassa mä vielä kaivaudun syvemmälle petiini kun likat haukkuu jo ulko-ovella. Miksi himskatissa pitää olla niin kova kiire?. Kyä ne hakee mut joka tapauksessa pihalle vaikka en itte ees sinne kävelis. Se on katos niin että kunnon leijona saa kuninkaallista kohtelua jo heti aamusta (toim. huom. äijä kiskotaan sängyn alta ja kannetaan sylissä pihalle)

2. Mä oon toiminnan miäs jolle sattuu kaikenlaista. Pentuna mä päätin maistella lihasrelaksantteja ja niistä vasta hyvät pöhöt sainkin. Hilluin kolme päivää ihan muilla mailla. Oon saanu turpiini niin että lähellä oli ettei koko henki lähtenyt. Siinä asiassa oli parasta se, että sain kaikkien naisten huomion kun olin niin polonen. Nolointa mitä mulle on sattunut on kuitenkin toissa talvena. Mä en tajuu miksi Mamma ei ollut käyttänyt mua parturissa. Mun munakarvat oli kasvanut sen verran pitkiksi että niihin tarttu kaikki lumi ja jää. Voitte kuvitella mitä mulle sattu?. Mun pallit jääty ja se ei ollu kivaa!. Eka ne oli ihan vaaleenpunaset ja sen jälkeen ne muuttu ihan mustaksi. Kaiken huipuks niistä lähti vielä nahkakin!. Oli siinä naapurin äijillä kattomista. Siitä ei oo tietoa asuuko tuolla alhaalla enää kettää...

3. Mun heikkous on naiset. Se on ihan sama onko se vaalea, kultanen, musta, kihara, kalju tai karvallinen. Ne vaan on niin ihania siis varsinkin kaikki vähän ärhäkkäämmät on mun makuuni mitä enemmän nainen mua komentaa sitä enemmän tää miäs syttyy!. Mulla on suorastaan haaremi ja joka päivä on uus typy kiikarissa kuka tällästä baywatch Hasselhoffia voi vastustaa sanon mä!.

4. Mulla on yks tosi iso juttu mitä mä pelkään. Mami mua aina nauraa kun mulla on kesäisin kauhea paniikki. Mä en siis voi sietää kärpäsiä!. Ne on niin ällöjä, tutkivat ja roikkuvat tiäs missä ja sen jälkeen ne haluis tulla mun turkille.  Nou thänks!. Jos kärpänen on sisällä on tämä miäs visusti sängyn alla piilossa!.

5. Koska mulla on tällänen upea kuontelo ja leikkaus jota koko kulmakunta ihailee on sen hoitaminenkin tosi tarkkaa. Mulla on ihan omat hoito-ohjeet jos tukan hoidosta kysytään. Mä rakastan ylikaiken mutaojissa kävelyä sekä kahlailua, lumessa on kiva pyöriä ja kieriä. Mettässä mä yritän aina sissin tavoin naamioitua: kierin sammaleissa ja oksissa. Voitte kuvitella miten ihanasti kaikki nämä roskat tarttuvat pumpuliseen turkkiini!. Kerran löysin oikein hyvän paikan muutamalle pyörähdykselle ja arvaakka mikä se oli... No muurhaisenpesä, tietty!. Mä en vaan tajuu miksi Mamma näytti sen jälkeen ihan hapannaamalta. Se ei sitten kans kestä yhtään huumoria...

6. Vaikkei mulla ookkaan omia jälkeläisiä eikä niitä varmaan koskaan ees tuu sillä tässä maailmassa voi olla vain yksi pieni miäs kerrallaan. Niin joka tapauksessa mä rakastan lapsia ja vauvoja. Se on ihan sama onko se ihmisvauva/lapsi vai koirasellanen. Kaikki on niin ihania. Tolpalla käy kaksi sellasta pikku poikaa hoidossa ja mä niin jumaloin niitä. Ne on mun pelikavereita ja ystäviä. Kaikista parasta on se kun niiltä tippuu kaikkia herkkuja ja niiden naamat on aina ihan likaset. Niitä mä sitten hellästi hoivaan ja putsaan. Tää ei kuitenkaan tee musta lälläripoikaa sillä naiset tykkää lapsirakkaista miähistä!. Tää on tosi juttu!.

7. Mä tykkään tosi paljon pehmoleluista, oonhan mä tällänen pehmopoika. Mulla on monta sellasta leluu jota tykkään kantaa. Yleensä mä nukunkin niiden kanssa. Kuka ny yksin haluaa nukkua?. Yleensä mä vaan vingutan niitä varttin, puolituntia, tunnin ja kaksi putkeen. Tää on tosi kivaa, mitä kauemmin mä vingutan niin sitä varmemmin joku tulee kohta sen lelun repiin suusta ja heittää sen johonkin. Sitten mä haen sen ja vingutan taas lisää seuraavat puoli tuntia...

Tässä näitä olisi tälläin äkkiseltään. Mun pitäis taas haastaa joku tähän juttuun mukaan... Koska mä rakastan naisia varsinkin sellaisia sisupusseja niin mä haastaisin ton ihanan russeli Jazin mukaan tähän touhuun. Siinä on yks sellanen nainen josta mä tykkään!. Koska mähän oon vähän sellanenkin poika niin toiseks mä haluisin haastaa ton yhen tosi miehen eli Arskan pitäähän äijäkerhoon uusia jäseniä oottaa!.


1352193.jpg

-Leijonakuningas-