Maanantaina olin vapaalla. Heti aamupäivällä käytiin Lucaksen & Fyran kanssa lenkkeilemässä loppujen lopuksi Kansanpuistossa Silmänisku Seurana oli Iiris ja Pipsa & Nemo. Pennelit laittoivat taas tuulemaan ja lumi vain pöllysi ja tanner tömisi kun kaksikko kohotti kuntoaan. Hiukan huvitti pieni miäs joka parhaansa mukaan yritti pysyä perässä. Äijä oli ihan innoissaan juoksemassa pentujen kanssa... Oli varmaan tosi kivaa juosta kun kukaan ei roikkunut turkissa (lue: Duo). Kiitos taan tuhannesti juttu- ja lenkkiseurasta Iirikselle ja Fyra laittaa X-tra kiitokset kivasta painihetkestä Nemon kanssa Hymy

Illalla olikin sitten vuorossa agitreenit. Ratana oli tällä kertaa Mika Mätön B-maajoukkueen rata jota bemarit oli harjotellut Oulussa.

 

Rata treenattiin esteelle numero 11. asti ja toisen kerran mentiin käänteisenä rata. Mulla oli kaikki tytöt mukana ja Duokin pääsi menemään kunnolla rataa, tosin mini-korkeudella.

Duo oli ihan kahjo. Siis se vauhti kyllä korvaa taas puuttuvan älyn... Tai menihän se hienosti ja lennokkaasti mutta enpä tiedä oliko siinä mitään järkeä. Koira kuumisi niin paljon että puri mua pohkeeseen. Koira oli intoa täynnä kuin ilmapallo tai sitten minä olin se ilmapallo jota Duo yritti tyhjentää... Jo pelkkä Duon katse radalla oli ihan hullu: Kieli pitkällä silmät lautasen kokoisena ja kamala tärinä päällä innosta. Noilla kierroksilla saatiin aikaiseksi upeat puomin alastulot!. Juoksi suoraan 2 on/off-asentoon kun minä olin vasta nousuosalla. Molemmat radat Duon kanssa meni ihan hyvin, mutta pitkä on matka ennen kuin tuota voi mihinkään kisoihin viedä...

Bellan radat oli taas niin perusrataa. Kaunista, kaunista ja ah niin sulavaa... Miten kaikki voi olla sen kanssa niin helppoa?. Kontakteille otin myös Bellan kanssa namialustaa jotta oppisi hieman kestämään kontakteilla irtoamista. Tämä näyttikin toimivan hyvin.

Fyra pääsi myöskin ottamaan hieman esteitä: kiertoja, puomin alastuloa, putkea ja keppejä. Ihan hyvältä näytti vaikka oma keskittyminen kolmen koiran kanssa on todella vaikeata. Välillä Fyra kävi pussailemassa poikakaveriaan Nickyä ja muita tuttavuuksia: niin ihmisiä kuin koiriakin. Taisi olla kaikkien mielestä oikein onnistuneet treenit!. Kiitos vaan koko treeniryhmälle, teidän kanssa on niin rentoa harrastella Cool