Maanantaina vietin vapaata etukäteen. Outoa olla päivystysviikolla vapaalla, mutta apteekin muutto alkaa uhkaavasti lähestymään joten vapaita on hieman pidettävä ennakkoon. Koko päivä meni matalaliitoa ympäriinsä. Päivällä käytiin pitkästä aikaan Lattarissa lenkillä, ei olla siellä kevään jälkeen käyty. Seuraksi saatiin Johanna ja Jacky. Kummasti noi koirat tietää jo vaatteista minne ja kenen kanssa ollaan menossa. Autossa oli sellainen mekkala, että en yhtään ihmettele että mulle on keittiön pöydälle jätetty uusin Caniksen lehti auki kohdasta: Aja hiljaa... Kaiken älämölön aiheuttaja on Bella joka lietsoo sen metelin kaikkiin muihinkin. Ihanaa Itse lenkki sujui vauhdikkaissa merkeissä. Kovasti nuo eläimet taas juoksivat pitkin ruohopeltoa. On niitä niin kiva katsella Kiitos Johannalle lenkistä.

Alkuillasta lähdettiin Fyran kanssa treenamaan Best In areenalle Huittisen Annelle. Saatiin menomatkalla pelkkä Nemo mukaan, mutta paluumatkalla oli itse Iiriskin mukana Itse treenit meni ihan mukavasti. Anne oli suunnitellut kivan radan, mun mielestä se oli ehkä vaikein verrattuna kaikkiinm aikaisempiin kertoihin. Siinä oli 26 estettä ja saatiin tehdä paljon poispäinkäännöksiä ja vippauksia. Fyra teki radalta kuitenkin heti nollan. Se korjasi tosi hyvin mun virheet tai lähinnä ohjaukset jotka mulla saattoi jäädä hieman vajaaksi. Enempää me ei sitten otettukkaan. Naapurikentällä otin sitten vielä muutamat kontaktit palkkauksen kanssa. Jäi kyllä hieman sellainen olo, että olisi voinut enemmänkin aksata... Kiitos Iirikselle seurasta.

Keskiviikkona käytiin tyttöjen kanssa Halikossa Piiran vastaanotolla. Mulla oli varattu ajat kello 8-12 eli kaikille neljälle koiralle. Kello soi 05.45 ja lähdettiin aamukävelylle. Porukoiden postilaatikolla sain soiton puoli seiska että meidän ajat jouduttaisiin perumaan koska Leenalla oli paha migreeni. Olin hieman pettynyt, koska ollaan näissä lihashuolloissa käyty säännöllisesti 2 kuukauden välein ja Duo on ollut aika pahassa kunnossa viime kerralla. Eipä tuollaisille mitään voi. Sanoin kuitenkin että mun on joka tapauksessa pakko lähteä Saloon koska olin sopinut hakevani YA:sta yhden tuotteen töihin. Kerroin ottavani koirat mukaan mikäli Leenan olotila paranee niin tullaan vielä vastaanotolle.

Ennen kasia saatiin soitto, että Leena alkaa ehkä tulemaan takaisin elävien kirjoihin toisen migreenilääkkeen jälkeen ja me lähdettiin matkaan. Päästiin vastaanotolle puoli kymmenen ja loppujen lopuksi käsittelyyn pääsi kaikki tytöt. Lucas jäi tällä kertaa ilman käsittelyä, mutta sillä ei nyt mitään vaivaa olekkaan ollut joten voi odottaa ensi kertaan. Olin kyllä niin tyytyväinen kun päästin sinne loppujen lopuksi. Mulla alkoi tulemaan jo tuska hiki kun laskin että seuraava kerta on vasta 7 viikon kuluttua kahdelle koiralle eikä Leenalla ollut tarjota noin montaa tuntia putkeen koska irtotunteja mun on vaikea ottaa töiden vuoksi.

Itse tytöt oli aika hyvässä kunnossa. Duolla oli jälleen kyljet jumissa, mutta ei niin pahasti kuin viimeksi. Lisäksi jäykkyyttä löytyi niskasta. Fyralla oli kireyttä lantion seudulla samaten kuin Bellalla. Kaikki koirat antoi taas tosi hyvin käsitellä itsensä. Fyran oli tietty pakko pussailla Leenaa jo ennen käsittelyjä ja käsittelyn jälkeen. Jatketaan nyt edelleenkin varsinkin Duon kanssa niitä ravilenkkejä useasti viikossa. Samaa tehdään myös Fyralle & Bellalle mutta niiden ei ole pakko joka toista päivää mennä. Duo kun ei oikein muulla tavalla hihnassa liiku kuin peitsillä. Nyt voi taas hyvillä mielin treenailla aksaakin.