Torstaina alkoi kauan odotettu Jaakon aksakurssi Turussa ja paikkana Hitti-areena. Ihan sairaan hienoa päästä taas kunnolla treenaamaan niin että joku katsoo koko ajan vierestä. Tämä kurssi kestää joulukuun puoleen väliin ja mulla on Fyra & Duo ilmoittettu kurssille. Kurssi alkoi jo toissa viikolla, mutta töiden vuoksi olin siitä kerrasta estynyt. Meillä on taas niin kiva ryhmä, että tuntuu kun aika juoksisi siivillä

Aiheena oli sylivekki sekä valssien ajoitus. Valsseista Jaakko pitikin pitkän puhuttelun. Välillä tuntuu että kyllä minä valssin osaan, mutta Jaakon sepustuksia kuunnellessa huomasin etten kyllä osaa Rintamasuunta on ihan liian kauan koiraan päin ja eikä valssi todellakaan ole valmis kun koira hyppää alas esteeltä... Sylivekin kanssa mulla olikin sitten hieman töitä, mutta kyllä se onnistui molempien kanssa kun aikani treenasin. Tuli kyllä tosi hyvä mieli näistä treeneistä. Jäähdyttely tehtiin Anskun, Hepun & Svingin kanssa. Kiva nähdä teitäkin taas useammin Kotona sisällä (lenkin jälkeen) olin hieman yli 24. Sellaiset 6 tuntia tuli taas harrastusmatkalle mittaa... Mutta on se sen arvoista