Torstaina Duon syntymäpäivän kunniaksi lähdettiin ajelemaan kohti Turkua tyttöjen kanssa. Ajokeli oli ihan kamala. Nopeasti nollaan mennyt pakkanen teki tiet tosi liukkaiksi ja ulkona tuulesi ihan kiitettävästi. Pelkäsin ettei mun kärry edes pysy tiellä... Päämäränä oli Jaakon  aksakurssin vikal kerta Hitti-areenalle. Nopeasti meni tämäkin syksy Aikataulut oli aika hyvin ajallansa, mutta treenit venyi silti ylipitkiksi. Tunnetusti Jaakko ei kauheasti kelloa katselle treenatessa. Rata oli oikein kiva. Sellainen mulle sopiva rata. Sieltä löytyi kontakteista pitkästä aikaan keinu. Sitä ollaan nyt treenattu tosi vähän koko talven ajan samaten kuin aata. Fyra pääsi mun koirista ekana ja se veti heti nolla 16 estettä. Olin tietysti tutustunut rataan vain siihen asti kun en uskonut pääseväni niin pitkälle. Fyra meni oikeasti tosi hyvin!. Jopa Jaakko kehui sen menoa eikä siinä ollut mitään korjailtavaa. Kokeiltiin sitten muutamaa kohtaa eri tekniikoilla ja nekin toimi kivasti. Fyra leikki tosi hyvin ja se vei kettua taas pitkin puomia ja keinua Kettu (lelu) pääsee varmaan kohta kisaamaan kun se osaa niin hyvin jo esteet. Duon kanssa sitten kaikki oli paljon vaikeampaa. Hyvin sekin meni, mutta kaarroksia tuli heti kun löysäsin ohjausta enkä tarpeeksi ennakoinut. Se kysyy jokaisen esteen jälkeen multa minne pitää mennä joten sen ohjaaminen tuntuu tällä hetkellä vaikealta. Fyra kun menee suoraan eteen ja ottaa edessä olevia esteitä itsenäisesti. Hieman erilailla koulutettu... Jaakko kehui erityisesti mun liikkumista. Olin kuulma tosi rauhallinen ja cool. Kerroin olevani niin puhki viikonlopusta ja töistä että olen pienessä koomassa. Kooma kuulma sopii mun ohjaukselle? En jaksa itse juosta niin paljoa ja käyn hieman hitaalla. Jäi kyllä tosi hyvä mieli treeneistä ja koko syksystä. Ehkä mun kallooni jää jotain kevättä varten tai sitten unohdan taas kaiken, mikä voi olla hyvin mahdollista

Perjantai ja lauantai meni töiden merkeissä, mutta ehdin sentään vetämään pienet ravilenkit koirien kanssa. Niin ja kaikki koirat on nyt bikinikunnossa. Harvinaista kun mun kaikki kolme koiraani on siistissä turkissa. Pitäisi nyt pitää niitä hyvässä kuosissa eikä päästää räjähtämään varsinkaan Bellan turkkia...  Tänään sunnuntaina piti lähteä Lempäälään epiksiin. Totesin pakkasta olevan liikaa yli -10 astetta joten jätettiin karkelot väliin. Best In Areena taitaa olla lämmöltään nollatilassa, mutta kyllä se lämmittely/jäähdyttely noilla pakkasilla sekä tuulella on aika haastavaa. En halua turhaan rikkoa koiriani.

Aksojen peruuntuessa pääsi Linikkalanpellon jengi pitkästä aikaan jengilenkille. Ollaan viimeksi oltu Johannan ja poikien kanssa 3 viikkoa sitten yhdessä lenkillä. Tässä on ollut niin paljon kaikkea ohjelmistoa viikonloppuisin ja arkisin pimeys tulee niin nopeasti. Otettiin suunnaksi pitkästä aikaan Saari. Koirilla oli ihan superhauskaa Sitä iloa ja riemua sekä sitä tassujen vilinää!. Oli niillä ollut ikävä toisiaan tai ainakin Jackyllä ja Fyralla toisiaan. Kaverit kiehnäsi taas koko lenkin yhdessä ja saivat hepuleita. Taidettiin taas muutama pusukin vaihtaa siinä lomassa. On ne aika hellyyttäviä otuksia!. Kiitos Johannalle terapiaseurasta ja pojille iso kiitos jengiläisten väsyttämisestä. Onni on väsyneet koirat pitkin lattioita