Maanantaina ja tiistaina mulla oli myöhäiset päivystysillat. Molempina päivinä tehtiin pitkät aamulenkit ja treenailtiin samalla keppejä. Pienen tauon jälkeen tehtiin tokoa takapihalla. Molempina päivinä Fyra teki paikallamakuut Lucaksen kanssa. Matkaa 20m ja kesto vaihteli 45sek-160sek. Välillä palkkasin eteen ja välillä maahan. Oli koko ajan rauhallinen ja kuuliainen. Maanantaina tehtiin myös merkkiä sekä, liikkeestä seisomista taka- ja etupalkalla sekä koko liike. Alkaa ehkä toimimaan, mutta ei ole vielä niin hyvä kuin maahanmeno. Maanantai iltana tein vielä canicross lenkin Fyran ja Duon kanssa. Tehtiin sellainen 45 minuutin juoksulenkki hyvällä sykkeellä. Taisin tehdä uuden 200metrin ennätyksen lievässä alammäessä. Fyra näki kaksi jänistä ja sen jälkeen me mentiin tosi kovaa Musta tuntui jo siltä että en pysty hallisemaan mun jalkoja. Hyvä kirittäjä

Tiistaina tehtiin paikallamakuuta samalla tavalla kuin edellisenä päivänä. Lisäksi tein seuraamista hihnassa ja vapaana. Vaihtelin palkkaa 2-20 askeleiden välillä. Luoksetuloa, vauhdilla ja virallisesti sekä vauhdilla. Hieman löysä perusasento. Ruutua tehtiin lyhyeltä ja pitkältä matkalta. Hieman merkki sekoittaa tällä hetkellä meidän tyhjää ruutua. Fyran kanssa on kyllä tosi kiva tehdä ja kikkailla kaikkea kun se tykkää tosi paljon tekemisestä. Siinä mielessä se on hyvin erilainen Duon ja Bellan kanssa. Tai sitten en ole niitä osannut motivoida oikein aikojen alussa tokon suhteen.

Keskiviikkona meillä oli ekat viralliset aksatreenit ulkona. Tosin meidän treeniryhmä oli kutistunut aika pieneksi kun oltiin Iiriksen kanssa kaksistaan kentällä. Ei voitu oikein ottaa mun suunnittelemaa rataa kun kaikki kontaktit oli sivussa ei oltaisi kaksin saatu mm. aata raahattua. Tehtiin sitten sellainen pieni pätkä radasta jotain 12 estettä. Treenasin hieman Duon kanssa kokoamista esteillä ettei se ihan ampuisi jalkoihin kiinni. Sain hieman tehdä töitä sen kanssa, ei paljoa auttanut suulliset käskyt eikä sihinät Sain kuitenkin kaikkien kolmen tytön kanssa hyviä onnistumisia alle. Tuntui tosi kivalta olla pihalla!. Tulipahan siinä samalla hieman juttu- ja terapiaseuraa.

Torstaina oli vuorossa viimeinen Turun keikka Jaakon kurssin osalta. Meillä olikin tullut hieman taukoa koko huhtikuun ajan (2 kertaa poissa). Jaakolla oli taas tosi kiva rata ja olin niin onnellinen kun me päästiin sekä Fyran & Duon kanssa 18 estettä läpi Jaakko jopa sanoi että mun taso on pysynyt vaikka taukoa on ollut. Yleensä mulle tapahtuu sellainen pieni taantuma... Sain tehtyä tosi hyviä persjättöjä. Pitäisi vaan käyttää niitäkin eikä taantua vanhoihin tapoihin. Takaakiertoja tein ilman käsiohjausta jolloin ne parani huomattavasti. Mun ongelma on edelleenkin se, että pyrin liian lähelle esteitä. Lisäksi usein käsi nousee tukalissa tilanteissa aivan liian ylös jonka vuoksi varsinkin Duon kanssa tulee kieltoja. Käsi alas ja katse koiraan, tämä mun pitäisi muistaa... Mun pitäisi myöskin nyt oppia lukemaan rataa vielä paremmin. Mun pitää osata hahmottaa mikä sopii Fyralle (irtoaa paremmin ja itsenäisemmin) ja Duolle. Nytkin sain ohjata pari kohtaa ihan eri tavalla. Toinen tärkeä pointti oli myös se, että Duon kanssa mun pitää vaan puskea. Ei saa antaa periksi vaan puskea kovemmin vastaan. Olin kyllä niin tyytyväinen treeneihin ettei sellainen kuuden tunnin reissu työpäivän päätteeksi edes haitannut