Alkuviiko oltiin koirien kanssa levossa Tanjan käsittelyjen takia. Pientä rauhallista lenkkiä ja sisäaktivointia. Keskiviikkona päästiin jo normaaliin arkeen. Silloin mulla oli vapaata. Olin aamusta asti jo hyvin reipas ja sain tehtyä monta hommaa valmiiksi. Ennen puolta päivää käytiin Fyran kanssa rokotuksilla eläinlääkärillä. Tarvetta ei olisi vielä, mutta kun on taas noita reissuja tulossa maaliskuussa ja huhtikuussa baltianmaihin. On sitten paperipuoli kunnossa. Mua niin nauratti Fyra eläinlääkärin luona. Mentiin hieman ajoissa paikalle. Siellä oli meitä ennen koira joka oli nukutettu hampaiden poiston vuoksi. Fyra käveli terhakkaasti sisälle. Oli aivan normaalisti vastaanotto tilassa. Hetken päästä lähti tutkimaan tilaa. Fyra huomasi avoimesta ovesta tämän nukkuvan dreeverin lattialla pehmoisessa kopassa. Fyra ihan kauhistui. Se katsoi sitä koiraa ja mua vuorotellen. Yritin selittää Mankille, että me saadaan vain rokotukset.

Fyran ilme meni vielä hassummaksi siinä vaiheessa kun se näki että koira kannettiin ulos sylissä reporankana. Fyra meni perässä ulko-ovelle ja katsoi vielä huolestuneena perään. Mä melkein osaan kuvitella mitä se ajatteli: Ei jumalauta, tolle kaverille kävi noin huonosti. Mä en haluu tonne!. Hassu Manki Sain samalla punnittua Fyran, painoa on nyt 10kg eli 1,5kg olen saanut pudotettua painoa ja on mielestäni nyt aika timmissä kunnossa. Tämä hoikennus on varmasti auttanut myös siihen ettei Fyralle ole tullut tälläkään kertaa valeraskautta.

Eläinlääkärin pakeilta lähdin sitten lampaantaljan kanssa Tarttui sitten talja mukaan. Tosin se näytti isolta valkoiselta villakoiralta joka on joutunut päiviltä. Tai siltä musta tuntui kun sen kanssa kävelin ja aiheutin ihmetystä ihmisissä... Lenkin jälkeen jatkettiin vielä matkaa Hunnarille jossa mentiin Loten ja perhosten kanssa lenkille. Tehtiin tunnin rämpinen metsässä. Fyra ja Daniel viritteli omia leikkejään. Ne on kyllä aika hauska parivaljakko: majakka ja perävaunu Kiitos Lotte!. Lenkin jälkeen kello ei ollut vielä edes yhtä joten mä tunsin itseni tosi tehokkaaksi. Hyvä vapaapäivä kun illlallakin sai vielä tehdä vaikka mitä.