Oioi, olen vakavasti alkanut harkitsemaan aurinkoiseen paikkaan siirtymistä. Mä olen niin kyllästynyt tähän pimeyteen ja vesisateeseen. Missä on ne kauniit aurinkoiset syyspäivät?. Tulisi jo lumi sekä pari astetta pakkasta kiitos...

Maantaina käytiin hiukan tokoilemassa Feeniksillä. Fyra oli kyllä aika innoissaan kun pääsi tekemään hommia. Parin viikon tauko on kyllä tehnyt tosi hyvää, en malta odottaa sitä kun päästään aksaamaan ja kisaamaan!. Mun piti tosi tarkkaan miettiä mitä me Fyran kanssa tehdään koska leikkauksesta on vasta 2 viikkoa. En uskaltanut tehdä äkkinäisiä liikkeitä yms. Tehtiin lyhyitä seuraamispätkiä joissa kontakti aivan super smiley Lisäksi leikittiin ja otettiin perusasentoja. Cinco teki pari luoksetuloa ja leikittiin. Illalla tein vielä Cincon kanssa puolen tunnin ravilenkin flexin kanssa.

Tiistaina oli vuotossa Sporttikoirahallilla Alatalon Vapun motskakurssi. Lähdettiin Cincon kanssa ihan kaksistaan liikenteeseen. Mulle on tosi tärkeää että koirat pääsee välillä ihan yksistään johonkin mukaan ilman lauman tukea. Kiva pari tuntinen tuli vietettyä hallilla ja paljon tuli uusia vinkkejä mitä tulee vielä kokeilla. Vappu totesi Cincosta että se on aika kovapäinen, no onhan se omatahtoinen. Mä vaan tykkään siitä niin paljon kun se on niin ihanan sähäkkä ja virittyy hyvin. Tosin nyt sillä keitti taas lelun kanssa yli eli kierrokset nousi taas liian korkealle ja se ei pystynyt enään keskittymään varsinaiseen hommaan. No tämä ei ole mun mielestä ongelma vaan hyvä juttu. Mielummin liian kuumakalle kun koira joka ei motivoidu wink

Keskiviikkona ja torstaina oltiin ihan kotosalla koska mulla oli oma kuntoilupäivä ilman koiria. Normaalit lenkit ja sen jälkeen tehtiin vielä Cincon kanssa keppejä. Meidän keppitreenit on nyt jäänyt vähälle kun perhanan vesisade on laittanut koko nurmikon ihan liejuksi. Verkkoja on 3kpl muuten kepeissä on ohjurit. Vielä en ole saanut virhettä aikaiseksi ja Cinco hakee hyvin keppejä eri kulmista. Fyra ei saanut tehdä vielä keppejä joten se juoksi sitten kujakeppejä läpi laugh Muut sitten hömpettelivät jotain omiaan.

Tein myös Cincon kanssa ravilenkin ja myös Fyran kanssa ekaa kertaa leikkauksen jälkeen. Mentiin rauhallisesti flexissä ja kestoltaan noin puoli tuntia. Puiston kentällä hieman tokoiltiin siinä ohimennen. Cinco pääsi vielä myöhemmin illalla kaupunki kävelylle ja kierreltiin hetki Vorssan keskustaa. Eipä siellä pimeässä tihkuisessa syysilmassa montaa kulkijaa ollut, mutta joku kuitenkin.