Maanantaina Cinco aloitti Turussa Kelpokoirilla Tekniikkatreenit Tuulia Liuhdon opeissa. Mentiin yhteiskuljetuksella Anna-Kaisan ja dalmis Helmin kanssa. Kivaa kun ei tarvinnut yksin ajella 10-tietä pitkin.

Pikku Cinco oli erittäin innokas oppilas tälläkin kertaa. Treenattiin pakkovalssia, pakkovalssi + jaakotus sekä takaakiertoa. Pakkovalsseja tehtiin myös kepeille ja putkille. Tuulia katsoi jokaisen tekniikan ja muuten treenailtiin omissa koloissamme vuorotellen paikkoja vaihdellen. Kepit onnistui tosi hyvin ohjureilla vaikkei niitä oltu hetkeen tehty. Jopa pakkovalssi onnistui niillä. Cinco on Tuulian mukaan taitava pentukoira ja onhan se heart

Tiistaina käytiin sitten Cimon ja kavereiden kanssa (siis mulla oli koko kööri mukana) Vantaalla näyttelytreeneissä. Misseilyt onnistuivat erinomaisesti ja kokeilin hieman erilaisia tekniikoita esittää. Mulla on mielikuva miten haluan Cincon esiintyvän ja sen eteen töitä jotta sen semmoiseksi saan.

Keskiviikkona käytiin lenkkeilemässä ja Prisman parkiksella omatoimi tokoporukan kanssa tokoilemassa. Kaikki koirat saivat tehdä jotain pientä mutta pääasiassa Fyra ja Cinco tekivät hommia. Cincon kanssa tein alustaa ekaa kertaa lelupalkalla. Lelu oli ihan liian hyvä palkka koska alkoi kuumimaan hieman liikaa palkasta. Muuten se oli hyvä. Tein myöskin merkkiä ja sekin onnistui hyvin. Fyran kokeilut oli sitten samanlaisia ja merkille sen voi lähettää tosi pitkän matkan takaa. Hakeutuu hyvin oikeaan paikkaan merkin taakse. Alusta onkin sitten se toinen juttu. Joo se juoksee hyvin alustalle ja läppää tassulla. Se vaan palkkaantuu sillä alustalla ja ottaa alustan aina suuhunsa. Rallattelee sitten sen alustan kanssa pitkin kenttää. Yritän nopeaa palkkausta mutta Fyrakin osaa olla nopea wink 

Torstaina oli vuorossa Jaakon ratatreenit Turussa Kelpokoirilla. Mä olin kyllä ihan fiiliksissä treeneistä ja taisi Fyrakin olla yhtä innostunut. Homma toimi erinomaisesti. Mä olen kuulma saanut joululahjaksi malttia laugh Kerrankin olin ajantasalla ja maltoin odottaa enkä viilettänyt tukkaputkella pitkin kenttää. Rata oli kyllä kiva, mä tykkäsin hurjasti. Fyra jopa  haukkui lähdössä (?!?). Se kun on kiltti koululainen niin jopa Jaakko sitä ihmetteli ja naureskeli. Ensi viikolla jatketaan ja Cincokin pääsee Jaakon tunnille kun ostin peruutuspaikan samaanryhmään. Kivaa cool

Niin ja ne Fyran lauantain vatsakivut tai mitä nyt olikaan ovat olleet poissa. Ihme juttu, mutta hyvä niin. Oli kerrankin fyssari just sopivaan aikaan!