Lauantaina mut herätettiin. Olin aika uninen kun olin ihan sekaisin päivistä. Mamma puhui mulle jotain synttäreistä?. No en mä mitään tajunnut.

cinco1vee_1-normal.jpg

Ulos mentiin kauniiseen ilmaan ja mäkin aloin heräämään. Juostiin kilpaa ja mä tietty olin paras. Tosin tuo Fyra-isosisko on aika kova juoksija. Se saa mut kovaa vauhtia kiinni kun mun pitää koko ajan katsoa taakseni pysyykö se mukana vauhdissa.

cinco1vee_5-normal.jpg

cinco1vee_4-normal.jpg

cinco1vee_3-normal.jpg

cinco1vee_6-normal.jpg

Aamupalan jälkeen mun perhe lauloi mulle. Olin ihan otettu tästä kunniasta ja mä sain vielä paketinkin!. Jouluna mä vähän jo asiaa treenasin ja nyt paketin avaaminen sujui kuin vanhalta tekijältä. Tosin Fyra vähän häiritsi kun se olisi niin kovin halunnut auttaa mua. Mä sain sen ihan ite auki ja sieltä tuli wubba!. Mä niin tykkään vinkuvista leluista ja wubat on tosi kivoja. Mä sitten leikin sillä heti into piukeena ja Fyra-isosisko oli vihreenä kateudesta. Mamma kyllä yritti selittää että sen synttärit on vasta toukokuussa. Mä olen kuitenkin kiltti tyttö niin mä annoin sitten Fyrankin leikkiä mun uudella lelulla ettei sen tuu paha mieli :)

cinco1vee_7-normal.jpg

cinco1vee_8-normal.jpg

cinco1vee_9-normal.jpg

cinco1vee_10-normal.jpg

cinco1vee_11-normal.jpg

cinco1vee_12-normal.jpg

cinco1vee_13-normal.jpg

Mun paras isosisko Fyra!

Iltapäivällä nähtiin mun Eva-sisko!. Miten kivaa nähdä siskoa synttäripäivinä. Me saatiin viettää sitä yhdessä lenkkeillen ja meillä oli tosi kivaa. Me saatiin myös treenata hieman hönöttämistä. Mä en ole vielä oikein ymmärtänyt mitä se sana tarkoittaa, mutta ilmeisesti meidän siskojen mamman on vähän hönöjä?. Niin me ainakin Evan kanssa luullaan.

cinco1vee_16-normal.jpg

cinco1vee_17-normal.jpg

Mää ja mun sisko!

cinco1vee_15-normal.jpg

Alkuillasta mä sain vielä kakkua!. Tässä vaiheessa muutkin kuin Fyra oli vihreenä kateudesta. Mä olen kuitenkin niin reilu ja tarkka linjoistani etten mä voinut sitä koko kakkua yksin syödä joten annoin siitä koko perheelle. Tosin Mamma eikä Matti ei syönyt sitä, miksei?.

cinco1vee_21-normal.jpg

Illalla mä pääsin viellä private lenkille mamman kanssa. Käytiin pulkkamäessä kiipeemässä vaikka unohdettiin pulkka kotiin ja vielä jumpattiinkin?. Jotain se selitti syvistä lihaksista, mutta enhän mä mitään ymmärtänyt kun mulla oli masu vielä täynnä sitä kakkua!.

cinco1vee_18-normal.jpg

Illalla mä olin sitten ihan väsynyt. Ensin mä torkuin Mummolan keittiön lattialla ennen kuin mut tajutttiin viedä kotiin. Kotona mä hain mun unilelun ja käperryin sen viereen nukkumaan. Mulla oli paras synttäripäivä ikinä!

cinco1vee_19-normal.jpg