Alkuviikosta käytiin missitreeneissä Johannan ja poikien kanssa Tuusulassa. Prinsessathan eivät tarvitse treeniä, mutta jos vasta käy prinsessakoulua niin silloin sitä tarvitaan. Tosin nämä missitreenit oli kyllä aika täyteen buukattu. Jos ilmotttautumisessa on rajoitettu osallistujamäärä kun treeniaika on 45 minuuttia. Paikalla oli 20 koiraa!. Tila oli ihan täynnä eikä siinä ehditty treenaamaan kuin liikkumista. Ei pöydällä olemista eikä muutakaan kopelointia. Osalta katsoi hampaat ja osalta ei. Eipä se kallis ollut, mutta puolet vähemmän koiria niin olisi varmaan parempi kaikille...

Mickyn mielestä Fyran karvapanta ja nahkahihna oli rumat koska se päätti sitten teurastaa molemmat :D Olin jättänyt pannat ja hihnat takapenkille Cincon häkin päälle. Pikku karhu yritti ilmeisesti hinata Cincon takaluukkuun hänen, Jackyn ja Fyran seuraksi. Siinä onnistumatta laittoi meidän pannan ja hihnan palasiksi. Fyra ehkä toipuu järkytyksestä.

Tiistaina me käytiin Liedossa epävirallisissa aksakisoissa. Mulla oli koko kööri mukana, Lucas & Duo olivat kovin innoissaan kun pääsivät aksahallille hengailemaan. Fyran ilmoitin möllien aksaradalle koska siellä oli puomi ja kaksi kertaa mentiin A-este. Avointen rataa olisin joutunut odottamaan lähemmäs 2,5 tuntia vaikka kisat käytiin kahdella radalla samanaikaisesti. Itse rata meni puhtaasi ja kivasti, selvästi bumpperi treeni teki alastuloilla hyvää. Askellus oli parempi vaikka niitä ei nyt ollut käytössä.

Keskiviikkona nähtiin Minna ja koirat Elonkierrossa. Ollaan varmaan tänä vuonna (viikon sisällä) lenkkeilty enemmän yhdessä kuin koko syksynä. Mulla oli kaikki mukana, hyvin Lucas mahtui oman egonsa kanssa porukkaan. Tosin se löysi itsestään sisäisen bordercollien. Lenkin jälkeen hieman tokoiltiin MTT:n parkkiksella.

Mä olen nyt panostanut leikkimiseen eripaikoissa. Nytkin leikin jokaisen koiran kanssa leluilla. Se on selvästi auttanut ja sitä tulisi vanhempien koirien kanssa tehdä paljon eikä vaan Cincon kanssa. Tehtiin merkkiä, seuraamista, luoksetuloa sekä eteenmenoja.

Illalla ilahduin suuresti sillä postipate oli tuonut meille kirjeen ja siellä oli Fyran Agility Cacibin vahvistus. Mietin hienoa, mä olen tästä niin iloinen ja voisin jopa kehystää tuon paperilapun seinälle. Ei se haittaa vaikkei siitä tulisi koskaan Intti Aksavaliota, mutta tuo yksikin on jo saavutus. Ainakin mun mielestä!.

caci.ag-normal.jpg

caci.ag2-normal.jpg

Fyra