Juhannus aloitettiin perinteisesi Kaarinasta aksakilpailuista, en muista kuinka mones vuosi putkeen?. Olin ilmoittanut Fyran päivän kahteen starttiin. Lähdettiin hyvissä ajoin Fyran ja Cincon kanssa paikalle. Aikataulut oli aikalailla myöhässä ja sain hetken aikaa odotella ennen kuin pääsin koiria lämmittämään. Lämmin oli ilma ja olisi pitänyt olla joku päähine päässä. Kun omaa tutustumista odottaa lähemmäs 2 tuntia auringossa ilman juomaa ja varjoa niin voi todeta itsensä hölmöksi.

Kun lopulta tutustumiseen pääsi niin jalkoja heikotti ja oli muutenkin tosi aivoton olo.  En muista koska olisin viimeksi mennyt huilimaan auton takaluukkuun ennen omaa vuoroa. Ilmeisesti joku auringonpistos vaivasi.

Medit aloitti päivänsä tai iltansa paremminkin Seppo Savikon agilityradalla. Rata oli kiva ja mun mielestä ihan simppeli rata. Mun kisakumppani oli taas niin täydessä iskussa, vaikka ohjaaja oli hieman helteessä pehminnyt :P Fyra teki taas niin nätisti hommia että nollahan sieltä pamahti. Oli kyllä suuri ihme että sillä radalla me sijoituttiin 48. koiran luokassa sijalle 3.!!! Etenemä oli 4,05 m/s eli ihan kelpo menoa, vaikka ohjaajan kompassi oli hukassa.

k%C3%A4nny%20224-normal.jpg

k%C3%A4nny%20222-normal.jpg

Hyppyrataa saatiin sitten odottaa pidempi tovi. Tosin kävin sitä hieman ihmettelemässä, koska vaikutti hyvin erikoiselta. Hyppyradalla oli tuomarina ehdottomasti mun yksi lemppari tuomareista Bob Griffin. Sotasuunnitelma saatiin tehtyä rataantutustumisen aikana ja mun tavoite oli ainoastaan tehdä hyppikseltä tuplanolla. Olisi sitten ensi vuoden SM-kilpailuja varten koossa.

Fyra oli jälleen kyllä niin kuuliainen ja kiltti <3 Me tehtiin sitten sellainen varma kankinolla ja saatiin se TUPLAnolla. En mä mitään sijoitusta odottanut 50. koiran luokassa. Maria tuli kysymään että voidaanko ottaa H-Serti, ilmeisesti saamme sen. Olin hieman ihmeissäni, mutta totesin kyllä. Ylläri oli suuri kun Minna tuli sanomaan, että Fyra voitti koko luokan :O Huhhuh!. Olipas huippufiilis ja viellä hienompi fiilis tuli kun Bob ja Cyd tulivat vielä erikseen onnittelemaan. Fyrasta tuli tämän sertin myötä Suomen Hyppyvalio eli FI H-AVA!.

k%C3%A4nny%20226-normal.jpg

k%C3%A4nny%20221-normal.jpg

H-AVA-normal.jpg

Virallinen hyppyvalio kuva Fyrasta <3

Aivan mahtava yllätys koska en sitä sertiä tuolta osannut odottaa. Kaksi kertaa sitä on tarjottu mutta meillä on ollut ko. tuomareilta jo serti (nykyään tarvitaan 3 eri tuomarilta serti). Pari kertaa se on sitten muuten vaan ollut lähellä (hylly toka vikaesteellä). Mitä mainiointa valioitua englantilaisella tuomarilla joka tykkää ländereistä! :) Fyra mun uskollinen kisakaverini <3 Tää tuli niin oikeaan saumaan kun SM-kisojen hypäri oli kirjaimellisesti pettymys.

k%C3%A4nny%20254-normal.jpg

k%C3%A4nny%20245-normal.jpg

Mä sain vaaleanpunaisen apinan Jackyltä ja Mickyltä!

Muuten juhannus otettiin rennosti. Käytiin molempina päivinä hönöilemässä kentällä aksaa. Tehtiin sellaisia hyvän mielen treenejä, onneksi mulla on tarpeeksi hönökaveri tähän touhuun :P Maskoteillä on oma paikkansa kentällä ja ne on itse asiassa tosi söpöjä. Kaksin aina kaunihimpi eikö niin?

k%C3%A4nny%20241-normal.jpg

k%C3%A4nny%20230-normal.jpg

k%C3%A4nny%20234-normal.jpg

k%C3%A4nny%20256-normal.jpg