Sunnuntaina oli vuorossa kotikisat omalla kentällä. Olisi pitänyt varmaan ajaa se tunti kaupungilla ympyrää, että pääsee kunnon kisafiilikseen. Kisat oli nyt omalla kentällä ja se ei välttämättä ole Fyralle paras homma. Se ei vaan kulje omalla kentällä :P Hassu homma, mutta näin se vaan on.

k%C3%A4nny%20679-normal.jpg

k%C3%A4nny%20676-normal.jpg

Molemmilla radoilla oli tuomarina Asko Jokinen. Täytyy sanoa ettei radat olleet yhtään mun makuuni. Ne eivät olleet vaikeita, mutta outoja estekulmia eikä me päästy yhtään hyödyntämään meidän vahvinta osa-aluetta eli liikkumista!. Agirata oli ihan mollivoittoinen. En tykännyt alusta yhtään koska koira joutui oudossa kulmassa hyppäämään pituuden joka oli täyspitkänä. Fyra ei oikein lähtenyt kunnolla liikkeelle ja 5. esteellä pituudella minä hieman oikaisin ja etenin liikaa edelle. Fyra katsoi ilmeisesti mun jalkoja. Kaatoi yhden palikan pituudesta ja juoksi seuraavan vinohypyn ohi kun minä olin niin paljon edellä. Ei korjattu ja mentiin suoraan maaliin. Siis hylkäys tästä radasta.

Hyppyradalle vähän lisää munaa, vaikka meno oli edelleenkin horteessa olevaa. Rataprofiili oli ärsyttävä ja mua kauhistutti se okseri miten sinne lähestyttiin ja sen jälkeinen elämä. Nyt oltiin sentään samalla radalla, vaikka alku tuntui hitaalta. No saatiin ihan perusnolla tehtyä ja videolta se näytti ihan hyvältä menolta. Etenemä kuitenkin 4,2 m/s joka on ihan perus hyppyrata vauhti Fyralle (ia laskettu 3,8 m/s mukaan). Päästiin sitten palkinnoille kun oltiin sij. 2. :) Mukavat kotikisat ja oli todella kivaa nähdä jälleen tuttuja mm. Cincon Nitta-siskoa ja Jetti-mummoa <3

k%C3%A4nny%20686-normal.jpg

Muuten viikonloppu meni kotosalla. Ihanaa kun ei tarvinnut ajella minnekkään aksakisojen vuoksi, historiallista. Molempina päivinä lenkkeiltiin Mustialassa. Sunnuntaina saatiin Johanna ja pojat mukaan. Kylläpäs vauhtia riitti ja paljon pusuteltavaa. Ehdittiin me vähän hönöilemäänkin hönöteamin kanssa. Vauhdikas ja nopea viikonloppu!.