Alkuviikosta on tullut tavattua mahtavia ihmisiä. Se on hyvin outoa sillä monessa koirapiirissä tekeminen on mennyt naama mutrussa touhuamiseen tai jokainen toimii omana yksikkönä eikä ole minkäänlaista yhteishenkeä. Tällä viikolla olen kokenut niin paljon positiivisia asioita ettei hetkeen voi uskoa :) Ehkä mä jatkossakin eksyn näiden positiivisten ihmisten joukkoon koska se on hyvin tarttuva mielentila!

Ensiksi käytiin maanantaina käytiin Ressunrastilla näyttelykoulutuksen viimeisellä päätöskerralla. Mukava kesä ja treenit takana. Sen kunniaksi paistettiin vielä majalla makkaraa. Täytyy kyllä sanoa, että siellä on ihan sairaan mukavia ja positiivisia ihmisiä ja selvästi kiinnostuneita erilaisista kehitysideoista. Siellä olisi hienot puitteet järjestää, vaikka mitä!. Ensi kesää ja treenejä odotellessa :)

Tiistaina hyvä mieli jatkui kun porhallettiin Hönöteamin kanssa Saloon treenaamaan. Aivan upeata kun löytyy ihmisiä jotka auttavat pyytteettömästi ihan sen vuoksi että kaikille tulee hyvä mieli. Tulihan se, uusi ympäristö ja este toi uusia haasteita ja se on tarkoituskin. Ollaan kyllä sydämellisesti kiitollisia tästä treeniavusta!.

Keskiviikkona oli vuorossa Turku aksaa. Cinco porhalsi Elinan valmennuksessa 20 esteen radan Elinan sanojen mukaisesti täydellisesti :) Voi kun mulla oli niin mahti fiilis näistä treeneistä. Onnistui välistävedot, jaakotukset, valssit, saksalaiset ja törkkäykset. Oioi Cimo vaan on niin <3  Se oli kyllä ihan liekeissä, hyppäsi ja kokosi hyvin 40cm rimat. On hyvin rytmityksissä mukana ja irtoaa hyvin sekä suorittaa itsenäisesti esteet. Toivottavasti mä en möhli sen kanssa mitään :)

Cincon hyvän mielen treeneistä Jaakolle treenaamaan. Miten mukavaa oli taas kun Jaakko koulutti. Aikataulut oli kyllä vähän jäljessä, mutta mulla oli niin kiva ryhmä että sain treenata ekana. Fyra oli ihan tohkeissaan ja mä sain juosta ja juosta :D Jaakko laittoi oikein kunnolla pinkomaan. Siitähän mä tykkään. Tosin kokeiltiin sitten putken leijeröintiä ja poispäin käännöstä, persjättöjen sijaan. Nekin toimi hyvin. Jaakon mukaan olen kitti oppilas kun tunnollisesti treenaan nekin kuviot kuntoon mitkä eivät välttämättä omalta tunnukkaan. Muisteltiin samalla Bellan ja Duon kanssa aksaamista ja miten koirat ja minä olen siitä kehittynyt. Oli kyllä kiva treeni keskiviikko eikä harmittanut että kello oli jo 23.40 kun pääsin kotiin :D

Tänään aamulla kyllä hierasin pari kertaa silmiä kun kello soi viideltä ja alle 4,5 tunnin yöunilla Vantaalle työn puolesta koulutuspäiville. Onneksi illalla näin pitkästä aikaan Turkulaistuneen ystävän Forssassa ja käytiin Prismalla treenaamassa tokoa. Miten ihana oli huomata kuinka ystävän koirat tunnisti mut. Ne oli aivan sekaisin kun en ollut niitä pitkään aikaan nähnyt. Olipa kiva ilta :)

Bella_105_1-normal.jpg

© Johanna Kuusi

Niin ja Bella täyttäisi tänään (03.10.2013) 13-vuotta jos olisi vielä täällä <3