Perjantaina Fyra kävi tokotreeneissä. Aiheena oli seuraaminen ja käännökset. Näissä mun pitäisi olla tosi tarkkana sillä en saa kytätä Fyraa yhtään. Jännä homma miten oma rintamasuunta tekee sen että se ottaa heti etäisyyttä. Aksaaminen  ja sieltä tuttu laserpiste taitaa olla hieman liian suuressa painossa tämän koiran osalta :D Fyrahan pitää myös aksassa mieluusti tietyn etäisyyden musta eli ei ikinä tule ns. jalkoihin vaan tuppaa enemmin kiertämään esteet takaa jos olen liian lähellä hyppyä. Liikkeestä istumista otettiin ryhmässä niin että kaikki teki samanaikaan. Tämän Fyra osaa hyvin, ei ongelmaa. Ei myöskään ongelmia kun tein muita jääviä perään sekaisin (maahan, seiso, istu). Metallinoutoa otettiin myös. Mun pitäisi nyt kaivaa se mun kapula jostain. Olen sellaisen joskus ostanut, mutta en tiedä minne sen olen laittanut??. Ehkä senkin kohtalo ratkeaa muuton yhteydessä.

Illalla ajeltiin vielä Cincon kanssa Turkuun treenaamaan kehäkäytöstä ja se meni hyvin. Kauheasti olisi silläkin saralla treenattavaa jos haluaisi täydellisesti esiintyvän koiran. Pitää vissiin lopettaa työt ja alkaa täysipäiväiseksi koiran treenajaksi :D Tosin sitten ei pystyisi käymään missään koulutuksissa kun ei olisi rahaa senkään vertaa mitä nyt.

Viikonloppuna pakkailtiin tavoita, kierrettiin huonekalukauppoja ja tietenkin lenkkeiltiin Minnan + poikien kanssa. Ollaan nyt kolme viikkoa lenkkeilty aina samaan kellon aikaan samassa paikassa. Miten niin tapoihin kangistuttu?. Koirilla oli hauskaa ja me yritettiin pysyä pystyssä. Mikäs sen parempaa kun maailman parantaminen ja vielä sen jälkeen kaakaota + kakkua :)

Löysin muuten muutaman palkintokuvan tammikuun kisoista. Aina edustavana? :D

 

cityb2-normal.jpgcityb1-normal.jpg

© Jukka Pätynen